Strategia budowy i zarządzania nowoczesnym zespołem Biura Obsługi Klienta (BOK) - case study

(warsztat z ekspertem, edycja 3)

31 maja 2019 godz. 10:00

Co na szkoleniu (webinarium):

Budowa i efektywne zarządzanie Biurem Obsługi Klienta stanowi wyzwanie dla każdej firmy. Pomimo tego większość profesjonalnych firm chce inwestować w jakość obsługi klienta widząc w tym przewagę konkurencyjna na rynku.

Managerowie BOK często borykają się z problemami kadrowymi, brakiem skutecznych narzędzi do monitoringu czasu i jakości wykonywanej pracy. Z pomocą przychodzi jednak technologia…

Na webinarze dowiesz się jak:

  • W jaki sposób budować zespół i struktury BOK?
  • Jakie są główne problemy BOK w dzisiejszych procesach obsługi klienta?
  • Dlaczego w BOK zawsze brakuje rąk do pracy?
  • W jaki sposób poradzić sobie z procesami zarządzania i terminową obsługą zgłoszeń?
  • Jakie narzędzie można wykorzystać tworząc nowoczesny dział BOK?
  • W jaki sposób monitorować i oceniać pracę konsultantów?

Bonus od organizatorów:
Case study wdrożenia nowoczesnego BOK w dynamicznie rozwijającej się firmie.

O prowadzącym:

Magdalena Będkowska

Kierownik Biura Obsługi Klienta – Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

Ekspert ds. Projektowania i wdrażania systemów obsługi klienta w organizacjach biznesowych. Swoją wiedzę zdobywała pracując w bardzo trudnej branży IT, tworząc zespół profesjonalne BOK niemalże od zera. Od 5 lat związana z Focus Telecom.

LinkedIn
Telefon

Oto opinie i oceny po webinariach:

Menu