Trendy w telekomunikacji – 7 narzędzi ułatwiających kontakt z Klientem

28 maja 2019 godz. 13:00

Co na webinarium:

O tym, że technologia ma duży wpływ na nasze codzienne życie wie każdy. Niewielu jednak wie, w jaki sposób ujarzmić i wykorzystać technologię w procesach sprzedaży i obsługi klienta by w konsekwencji podnieść rentowność biznesową. Zapisz się i zobacz w jaki sposób w ciągu paru godzin możesz zmienić oblicze swojej firmy oczami klienta!

Program warsztatu (webinarium):

  • Czy wiesz ile leadów obsługujesz dziennie?
  • Czy wiesz z kim rozmawiasz?
  • Nowoczesne technologie i ich wpływ na optymalizację procesów sprzedaży.
  • Zyskaj pełną historię kontaktu z Klientem w jednym miejscu.
  • Automatyczne oddzwonienia w Twojej firmie – metoda na 100% obsłużonych połączeń.
  • Identyfikuj 100% swoich Klientów przed kontaktem.
  • 5 głównych błędów obsługi Klienta – jakich narzędzi użyć aby ich uniknąć?
  • Karta Klienta – pełna wiedza o Twoim Kliencie i etapach rozmowy jako skuteczne narzędzie wsparcia sprzedaży i obsługi.
  • Wielokanałowość (telefon, sms, mail, www) trend czy dobra praktyka?
  • Case study

O prowadzącym:

Cezary Otulak

Business Development Manager w Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

Od 15 lat związany z B2B, w tym 12 lat aktywnie działający w branży telekomunikacyjnej. Od 2 lat zajmuję się optymalizacją procesów komunikacji z klientem z wykorzystaniem komunikacji wielokanałowej w tym ze szczególnym naciskiem na źródła jakimi są telefon i email (inbound/outbound). W Focus Telecom Polska odpowiadam za obsługę partnerską i bezpośrednią.

LinkedIn

Oto opinie i oceny po webinariach:

Menu