Customer Experience w HR - czyli jak zapewnić jakość obsługi w procesie rekrutacyjnym?

Warsztat praktyczny dla średnich i dużych agencji HR i wielosobowych działów HR.

21 maja 2019 godz. 10:00

Co na webinarium:

Branża HR oprócz braków kadrowych na rynku pracy, boryka się również z problemem złożonych i powtarzalnych procesów rekrutacyjnych. W ramach jednej rekrutacji prowadzone są rozmowy z wieloma osobami często przy wykorzystaniu wszystkich możliwych źródeł (np. portale, maile, telefony, sms). Rozwiązaniem wydaje się być stosowanie narzędzi do monitorowania poszczególnych kanałów.

Czy jednak tak faktycznie jest? Czy nie można po prostu użyć tolkienowskiego „one [ring] to rule them all”?
Można! Na tym webinarium dowiesz się, jak przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi (w tym Focus Contact Center oraz Focus Desk) nie zwariować i nie utracić kontroli na ważnymi procesami w rekrutacji.

Na webinarze dowiesz się:

  • Jak optymalizować komunikację Klient / firma / Kandydat?
  • Jak mierzyć skuteczność kanałów rekrutacyjnych?
  • Jak efektywnie zarządzać wieloma kanałami komunikacji?
  • Jak zwiększać konwersję (obecności) na spotkaniach rekrutacyjnych?
  • Czym jest strategia “lead-recycling” w branży HR i jak efektywnie to robić?
  • Focus Desk oraz Focus Contact Center jako proste do wdrożenia narzędzia pozwalające zarządzać dużą ilością zgłoszeń i prostym dostępem do nich w dowolnym czasie / projekcie.

O prowadzącym:

Łukasz Piętka – Key Account Manager

Ekspert w dziedzinie analizy infrastruktury teleinformatycznej oraz budowy systemów telekomunikacji w przedsiębiorstwach. Od 10 lat związany z Focus Telecom Polska.

LinkedIn
Telefon

Oto opinie i oceny po webinariach:

Menu