Jak nie tracić leadów sprzedażowych? Centrala telefoniczna (PBX) jako najtańsza narzędzie kontroli połączeń w firmie

(warsztat praktyczny)

13 maja 2019 godz. 13:00

Co na webinarium:

Czy wiesz, że tracisz leady sprzedażowe? A może nawet o tym nie wiesz? Niestety bez odpowiedniej kontroli połączeń w firmie możesz nawet nie wiedzieć ilu Klientów rezygnuje z komunikacji lub wybiera rozwiązanie konkurencji. Tymczasem rozwiązanie tego problemu może być bardzo proste. Wystarczy PBX, czyli centrala telefoniczna, która umożliwia zatrzymania w sieci telefonicznej rozmów wewnętrznych (w organizacji), jak i rozmów zewnętrznych, to jest od operatorów telekomunikacyjnych.

W tym celu dowiedz się jak PBX może pomóc Ci w sprzedaży:

  • Czym różni się wirtualna centrala od stacjonarnej i dlaczego ta druga to przeszłość?
  • Jakie rozwiązanie wybrać w swojej firmie?
  • Funkcjonalności centrali telefonicznej PBX
  • Jak wirtualna centrala wpłynie na zwiększenie zysków?
  • Czym jest i czy warto mieć IVR w firmie?
  • Jakie są koszty i jak centrala telefoniczna PBX wpływa na oszczędność wydatków?

O prowadzącym:

Piotr List

Key Account Manager – Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

Moja przygoda z telekomunikacją zaczęła się jeszcze za czasów studenckich, kiedy jeszcze nikt nie wiedział o istnieniu smartfonów a pierwsze telefony komórkowe miały rozmiar cegły. Poznałem działanie Call Center od strony słuchawki, pracując głownie jako ankieter. Od niemal pięciu lat zajmuję się tematyką Unified Comunication oraz Omnichanel Contact Center jako specjalista do spraw sprzedaży.

LinkedIn
Telefon

Oto opinie i oceny po webinariach:

Menu