Jak ożywić martwych klientów? - czyli skuteczny proces “sales / lead recycling” w sprzedaży i marketingu B2B

(edycja 3, warsztat z ekspertami)

9 maja 2019 godz. 11:00

Co na webinarium:

Czy zastanawiałeś się kiedyś ilu klientów tracą Twoi handlowcy w procesie sprzedaży? Podpowiemy Ci – ponad 80%. Większość firm skupia się na pozyskaniu nowych prospectów i poświęca na ten mnóstwo pieniędzy i czasu. My pokażemy jak osiągnąć te same wyniki za ¼ środków dzięki skutecznej strategi “sales recycling”.

Na webinarze odpowiemy na następujące pytania:

  • Czym jest “hitrate” i jak go obliczać?
  • Jaki powinien być uśredniony hitrate w dziale Sprzedaży terenowej?
  • Jaki powinien być uśredniony hitrate w dziale Inside Sales?
  • Czym jest “Sales Recycling” i ożywianie klientów
  • Jakie narzędzia pomagają w skutecznym procesie “Sales recycling”?
  • Różne typy kampanii “Sales recycling”
  • Podstawowe statystyki z kampanii “Sales recycling”
  • Prawidłowe planowanie kampanii “Sales recycling” w kalendarzu działań
  • Balans pomiędzy kampaniami “Sales recycling” i “Prospecting”

O prowadzącym:

Jarosław Tabor – Lead Generation Manager / Lead Recycling Expert

Od ponad 7 lat aktywnie prowadzę kampanie AdWords – głównie w sektorze B2B. Miałem przyjemność pracować zarówno po stronie agencji, domów mediowych jak również jako kierownik marketingu w notowanej na New Connect firmie z sektora ICT. Od 2018 roku w Focus Telecom Polska.

LinkedIn
Telefon

Norbert Majewski

Inside Selling Team Leader – Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

Mam ponad 9 lat doświadczenia w branży telekomunikacyjnej. Większą część tego czasu, bo aż 5 lat do moich obowiązków należało szeroko pojęte kontrolowanie jakości zespołów sprzedażowych zarówno na rynku B2C jak i B2B. Prawie całą swoją karierę pracowałem w firmach, które są liderami na rynku. Swoje doświadczenie zdobywałem od podstaw na stanowisku konsultanta co zaowocowało tym, że zagadnienia związane z wewnętrznymi działami sprzedaży czy outsourcingowymi firmami CC znam od podszewki. Obecnie zarządzam wewnętrznym zespołem zadaniowym w firmie Focus Telecom Polska.

LinkedIn
Telefon

Oto opinie i oceny po webinariach:

Menu