Strategie optymalizacji rozmów z Klientem - tajniki call center

(warsztat praktyczny)

24 kwietnia 2019 godz. 11:00

Co na webinarium:

Jest to druga, odświeżona, edycja webinarium zagłębiającego się w strategie optymalizacji rozmów z Klientem w call/contact center. To od nich często zależy efektywność pojedycznych konsultantów jak również całego zespołu czy nawet działu. Nie pozwól, by złe (choć wygodne) nawyki wkradły się do Twojego zespołu i psuły Twoją efektywnośc wpływając jednocześnie na ocenę pracy. Kilka dobrych praktyk i system, który pozwala na ich wdrożenie i optymalizacje to klucz do sukcesu zespołów CC.

Na webinarium będziemy dyskutować między innymi o:

  • Najważniejsze etapy rozmowy telefonicznej z Klientem
  • Na co zwrócić uwagę przy budowie skryptu?
  • Egzekwowanie pracy na skrypcie
  • W którym etapie rozmowy skupić się na sprzedaży?

O prowadzącym:

Norbert Majewski

Inside Selling Team Leader – Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

Mam ponad 9 lat doświadczenia w branży telekomunikacyjnej. Większą część tego czasu, bo aż 5 lat do moich obowiązków należało szeroko pojęte kontrolowanie jakości zespołów sprzedażowych zarówno na rynku B2C jak i B2B. Prawie całą swoją karierę pracowałem w firmach, które są liderami na rynku. Swoje doświadczenie zdobywałem od podstaw na stanowisku konsultanta co zaowocowało tym, że zagadnienia związane z wewnętrznymi działami sprzedaży czy outsourcingowymi firmami CC znam od podszewki. Obecnie zarządzam wewnętrznym zespołem zadaniowym w firmie Focus Telecom Polska.

LinkedIn
Telefon

Oto opinie i oceny po webinariach:

Menu