Strategia zwiększania sprzedaży w branży automotive (salony/flota/warsztaty/części)

(warsztat z ekspertem)

24 kwietnia 2019 godz. 13:00

  1. Strona główna
  2. Kalendarium wydarzeń
  3. 2019-04-24 Strategia zwiększania sprzedaży w branży automotive (salony/flota/warsztaty/części)

Co na webinarium:

Co w szeroko pojętej branży automotive można jeszcze zrobić aby zapewnić sobie wysoką sprzedaż? Jeżeli nie jesteś ambitny, to zapewne niewiele. Jeżeli jednak jesteś urodzonym sprzedawcą, to to webinarium jest dla Ciebie. Gdy prowadzenie coraz to nowych kampanii internetowych nie przynosi zakładanych rezultattów, pora cofnąć się o jeden krok w myśleniu o procesach sprzedażowych. To jest ten moment, kiedy mierzalne, powtarzalne i dające się optymalizować podejście klientocentryczne przynosi rezultaty.

Na warsztacie dowiesz się i poznasz:

  • narzędzia pozwalające na monitorowanie etapów lejka sprzedażowego w automotive
  • jak nie stracić Klienta na samochód za kilkaset tysięcy PLN
  • jak monitorować handlowców i pracowników zdalnych
  • jak podnieść konwersję z umówionych jazd próbnych na faktyczne jazdy próbne (a co za tym idzie – sprzedaż)
  • jak przy minimalnym nakładzie własnym realizować kampanie wewnętrzne (np. serwisowe / ubezpieczenia / wymiana opon)
  • jak podnieść i utrzymać wysoki poziom obsług Klienta jednostkowego i flotowego

O prowadzącym:

Cezary Otulak – Business Development Manager w Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

Od 15 lat związany z B2B, w tym 12 lat aktywnie działający w branży telekomunikacyjnej. Od 2 lat zajmuję się optymalizacją procesów komunikacji z klientem z wykorzystaniem komunikacji wielokanałowej w tym ze szczególnym naciskiem na źródła jakimi są telefon i email (inbound/outbound). W Focus Telecom Polska odpowiadam za obsługę partnerską i bezpośrednią.

LinkedIn

Oto opinie i oceny po webinariach:

Menu