Strategie nowoczesnej obsługi Klienta w B2B - warsztat praktyczny

(edycja 2 + poprawki)

18 kwietnia 2019 godz. 13:00

  1. Strona główna
  2. Kalendarium wydarzeń
  3. 2019-04-18 Strategie nowoczesnej obsługi Klienta w B2B – warsztat praktyczny (edycja 2)

Co na webinarium:

Obsługa klienta przechodzi prawdziwą rewolucję. Jeżeli nie chcesz pozostać w tyle i poznać nowoczesną strategię zarządzania relacjami z Klientem ten warsztat jest dla Ciebie. Jest to już druga edycja tego webinarium – zawiera poprawki i uwagi zebrane od zapisanych z poprzedniego terminu. Nie czekaj i zapisz się już dziś!

Na webinarze dowiesz się m.in.:

  • Jakie są trendy w obsłudze Klienta,
  • Lepsza obsługa klienta a wzrost zysków,
  • Jakie są strategię nowoczesnej obsługi,
  • Co daje automatyzacja procesów obsługi,
  • Które narzędzia mogą pomóc w lepszej obsłudze Klienta,
  • Przygotowanie odpowiedniej strategii krok po kroku.

O prowadzącym:

Tomasz Paprocki – Dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej

Ekspert ds. sprzedaży i rozwoju produktów korporacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem systemu  wielokanałowej komunikacji.

LinkedIn
Telefon

Oto opinie i oceny po webinariach:

Menu