Automatyzacja w marketingu i sprzedaży w firmach typu B2B

(edycja 2 + poprawki)

18 kwietnia 2019 godz. 10:00

  1. Strona główna
  2. Kalendarium wydarzeń
  3. 2019-04-18 Automatyzacja w marketingu i sprzedaży w firmach typu B2B – warsztat praktyczny (edycja 2 + poprawki)

Co na webinarium:

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś/aś się w jaki sposób zorganizować marketing i sprzedaż w firmie B2B / B2C, aby przynosiły określone rezultaty przy ograniczonych zasobach to dobrze trafiłeś. Na tym webinarium będę opowiadał o sposobach automatyzacji w marketingu jak również o metodach automatyzacji pracy na leadach (czyli na granicy sprzedaży i marketingu). Jest to druga edycja webinarium – z poprawkami i uwagami.

Na warsztacie dowiesz się i poznasz:

  • co w ogóle można automatyzować w marketingu i sprzedaży?
  • jakie korzyści (i zagrożenia) niesie marketing automation w B2B?
  • słów kilka o botach w marketingu i sprzedaży B2B (np. czat boty, boty telefoniczne)
  • pojęcie „lead recycling” i przykład automatycznego procesu lead-recyclingu
  • jak powinna wyglądać automatyzacja pracy dla kampanii telefonicznych w B2B (infolinia, numery dedykowane, kampanie przychodzące)?
  • przykład „obiegu leada” na granicy marketing-sprzedaż w B2B
  • jak przygotować i prowadzić lead nurturing (minimum pracy, maksimum efektu)
  • automatyczna zamykanie rekordów w kontakcie bezpośrednim (czyli, automatyczne wycinanie leada z procesu marketingowego/sprzedażowego)
  • automatyczna ocena pracy handlowców/konsultantów

O prowadzącym:

Jarosław Tabor – Lead Generation Manager

Od ponad 7 lat aktywnie prowadzę kampanie AdWords – głównie w sektorze B2B. Miałem przyjemność pracować zarówno po stronie agencji, domów mediowych jak również jako kierownik marketingu w notowanej na New Connect firmie z sektora ICT. Od 2018 roku w Focus Telecom Polska.

LinkedIn
Telefon

Oto opinie i oceny po webinariach:

Menu