Prezentacja działania systemu call center (inbound/outbound/recycling)

(warsztat praktyczny)

17 kwietnia 2019 godz. 10:00

  1. Strona główna
  2. Kalendarium wydarzeń
  3. 2019-04-17 Prezentacja działania systemu call center (inbound/outbound/recycling) – warsztat praktyczny

Co na webinarium:

Wzrost wydajności pracy w call center przekłada się na większe zyski Twojej firmy. Jak jednak zadbać o większą efektywność? Statystyki pokazują, że aż 80% call centrów wymaga kopiowania i wklejania danych z systemu do systemu przy każdej rozmowie. Taka sama liczba dotyczy managerów, którzy nie mają możliwości śledzenia błędów i tym samym ich naprawy. (Openspan) Wszystko przez brak odpowiedniego systemu contact center.

Na poniższym webinarze postaramy się pokazać CI jak system contact center działa w praktyce i jakie korzyści może przynieść Twojej firmie:

  • Jakie są cechy dobrego systemu contact center?
  • Jakie są najważniejsze funkcjonalności systemu contact center?
  • Co to jest SLA i czemu ono służy?
  • Jak system contact center pomoże Ci zmierzyć dane z telesprzedaży i obsługi klienta (np. FCR, czyli załatwienie sprawy przez Klienta przy pierwszym kontakcie)?
  • Dlaczego system contact center powinien mieć narzędzia do zarządzania komunikacją wielokanałową?

O prowadzącym:

Łukasz Piętka – Key Account Manager

Ekspert w dziedzinie analizy infrastruktury teleinformatycznej oraz budowy systemów telekomunikacji w przedsiębiorstwach. Od 10 lat związany z Focus Telecom Polska.

LinkedIn
Telefon

Oto opinie i oceny po webinariach:

Menu