Customer Experience - jak wygrać walkę o Klienta?

(warsztat praktyczny)

17 kwietnia 2019 godz. 13:00

Co na webinarium:

Dziś walka o Klienta jest walką o realny zysk firmy. Konsument dyktuje warunki w każdej branży. Nic więc dziwnego, że sprawy, z którymi zgłasza się do naszej firmy traktowane są priorytetowo, niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa. Sposobów na funkcjonowanie infolinii i pomysłów związanych z realizacją zgłoszeń od klientów jest wiele, podobnie jak systemów usprawniających pracę konsultantów.

Na webinarze dowiesz się:

  • Co to jest Customer Experience i dlaczego powinieneś wydzielić specjalny dział BOK?
  • W jaki sposób prawidłowa obsługa zgłoszeń ma wpływ poprawę wyników sprzedaży, retencję klientów (churn) oraz wizerunek firmy.
  • Jakie są główne problemy BOK w dzisiejszych procesach obsługi klienta?
  • Dlaczego w BOK zawsze brakuje rąk do pracy?
  • W jaki sposób poradzić sobie z procesami zarządzania i terminową obsługą zgłoszeń?

W ramach webinarium pokażemy przykłady konkretnych rozwiązań, dzięki którym dział obsługi klienta może zyskać większą efektywność i stać się realnym narzędziem budowania lojalności i wiedzy o kliencie.

O prowadzącym:

Magdalena Będkowska

Kierownik Biura Obsługi Klienta – Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

Ekspert ds. Projektowania i wdrażania systemów obsługi klienta w organizacjach biznesowych. Swoją wiedzę zdobywała pracując w bardzo trudnej branży IT, tworząc zespół profesjonalne BOK niemalże od zera. Od 5 lat związana z Focus Telecom.

LinkedIn
Telefon

Oto opinie i oceny po webinariach:

Menu