Strategia podnoszenia efektywności Call/Contact Center - standaryzacja rozmów

(warsztat z ekspertem)

16 kwietnia 2019 godz. 13:00

Co na webinarium:

Na webinarium będziemy dyskutować między innymi o:

  • Dlaczego wprowadzenie standardów pracy pomaga w zwiększeniu jej efektywności?
  • Dlaczego warto nagrywać wszystkie rozmowy z Klientami?
  • Czym są normy jakościowe i dlaczego trzeba wprowadzić je do rozmów?
  • Raporty jako narzędzie do analizy i zwiększenia efektywności pracy.

O prowadzącym:

Norbert Majewski

Inside Selling Team Leader – Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

Mam ponad 9 lat doświadczenia w branży telekomunikacyjnej. Większą część tego czasu, bo aż 5 lat do moich obowiązków należało szeroko pojęte kontrolowanie jakości zespołów sprzedażowych zarówno na rynku B2C jak i B2B. Prawie całą swoją karierę pracowałem w firmach, które są liderami na rynku. Swoje doświadczenie zdobywałem od podstaw na stanowisku konsultanta co zaowocowało tym, że zagadnienia związane z wewnętrznymi działami sprzedaży czy outsourcingowymi firmami CC znam od podszewki. Obecnie zarządzam wewnętrznym zespołem zadaniowym w firmie Focus Telecom Polska.

LinkedIn
Telefon

Oto opinie i oceny po webinariach:

Menu