Automatyzacja w procesach obsługi Klienta - warsztat praktyczny

(edycja 4 z poprawkami)

4 kwietnia 2019 godz. 10:00

Co na webinarium:

Wykorzystaj nowoczesne narzędzia informatyczne w zarządzaniu masową komunikacją przychodzącą i wychodzącą z wielu kanałów komunikacji przy ograniczonych zasobach kadrowych. Jest to już trzecia edycja webinarium.

Poznaj nowoczesne narzędzia i ich zastosowanie w praktyce:

  • Automatyczna rejestracja i segmentacja zgłoszeń,
  • Automatyczne odpowiedzi i recalle,
  • Reguły automatyzacji i makra,
  • Kolejkowanie i przekierowania zgłoszeń,
  • Alerty systemowe i notyfikacje,
  • Monitoring zdarzeń i lejka zgłoszeń (“big picture”),
  • Raportowanie etapów zgłoszeń i pracy konsultantów,
  • Case study typu “przed i po wdrożeniu”.

O prowadzącym:

Magdalena Będkowska

Kierownik Biura Obsługi Klienta – Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

Ekspert ds. Projektowania i wdrażania systemów obsługi klienta w organizacjach biznesowych. Swoją wiedzę zdobywała pracując w bardzo trudnej branży IT, tworząc zespół profesjonalne BOK niemalże od zera. Od 5 lat związana z Focus Telecom.

LinkedIn
Telefon

Oto opinie i oceny po webinariach:

Menu