Jak stworzyć call center w firmie B2B? Warsztat praktyczny - koszty, kontrola, korzyści, rentowność.

(warsztat praktyczny)

29 marzec 2019 godz. 11:00

Co na webinarium:

Jaki powinien być nowoczesny zespół call center? Jak zwiększyć efektywność pracy zespołu z wykorzystaniem nowych narzędzi, które ułatwiają podejmowanie dynamicznych decyzji w obsłudze klienta?

Na te oraz inne pytania odpowiemy na naszym nowym webinarze. Omawiane będą następujące zagadnienia:

  • Jakie zorganizować system motywacyjny w call-center w firmie B2B?
  • Jakie są sposoby kontrolowania pracy (efektywności) call-center?
  • Jakie są korzyści i jaka może być orientacyjna rentowność call-center?
  • Typowe problemy w zespole call center,
  • Jak nowoczesne narzędzia mogą stworzyć nową jakość pracy w Twoim zespole call center?
  • Jak zespół call center może wyjść naprzeciw nowym wyzwaniom w obsłudze klienta w branży B2B?
    • obsługa telefoniczna na wysokim poziomie,
    • wielokanałowa komunikacja z klientem,
    • personalizacja kontaktu z klientem,
  • Integracja sprzedaży, marketingu i obsługi klienta – praca w jednym systemie
    Raporty, statystyki i nagrania rozmów. Potrzebne?

O prowadzącym:

Norbert Majewski

Inside Selling Team Leader – Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

Mam ponad 9 lat doświadczenia w branży telekomunikacyjnej. Większą część tego czasu, bo aż 5 lat do moich obowiązków należało szeroko pojęte kontrolowanie jakości zespołów sprzedażowych zarówno na rynku B2C jak i B2B. Prawie całą swoją karierę pracowałem w firmach, które są liderami na rynku. Swoje doświadczenie zdobywałem od podstaw na stanowisku konsultanta co zaowocowało tym, że zagadnienia związane z wewnętrznymi działami sprzedaży czy outsourcingowymi firmami CC znam od podszewki. Obecnie zarządzam wewnętrznym zespołem zadaniowym w firmie Focus Telecom Polska.

LinkedIn
Telefon

Oto opinie i oceny po webinariach:

Menu