Strategie generowania leadów w “trudnych” branżach B2B

(edycja 5 + update) - drugi termin

27 marzec 2019 godz. 10:00

  1. Strona główna
  2. Kalendarium wydarzeń
  3. 2019-03-27 Strategie generowania leadów w “trudnych” branżach B2B (edycja 5 + update)

Co na webinarium:

Jest to już 5 edycja webinariów. Za każdym razem aktualizowana, poprawiana i wzbogacana o nowe informacje zgodnie z sugestiami i uwagami jakie dostajemy po każdym webinarium. Liczba chętnych z każdą edycją rośnie – stąd kolejne terminy dla tego popularnego szkolenia.

Między innymi:

  • omówienie skutecznych kanałów generowania leadów dla B2B,
  • lead-recycyling to też strategia generowania leadów – przykład gotowej strategii,
  • jak generować 2x więcej leadów bez zwiększania budżetu kampanii?
  • pomysły wykorzystania i monitorowania kampanii przy pomocy narzędzi call-back (na przykładzie Focus SiteCall),
  • 37% niższy koszt sprzedaży z leadów z kampanii marketingowych w internecie?
  • wykorzystanie zasady Pareto (20/80) w kampaniach B2B.

O prowadzącym:

Jarosław Tabor – Lead Generation Manager

Od ponad 7 lat aktywnie prowadzę kampanie AdWords – głównie w sektorze B2B. Miałem przyjemność pracować zarówno po stronie agencji, domów mediowych jak również jako kierownik marketingu w notowanej na New Connect firmie z sektora ICT. Od 2018 roku w Focus Telecom Polska.

LinkedIn
Telefon

Oto opinie i oceny po webinariach:

Menu