Strategia multichannel marketing w firmach B2B - warsztat praktyczny

(edycja 2)

13 marzec 2019 godz. 10:00

  1. Strona główna
  2. Kalendarium wydarzeń
  3. 2019-03-13 Strategia multichannel marketing w firmach B2B – warsztat praktyczny

Co na webinarium:

Poznaj nowoczesne strategie marketingu wielokanałowego (multichannel) oraz narzędzia pomagające w jego implementacji w “trudnych” branżach B2B na konkretnych przykładach.

Tematy, które będą omawiane:

  • Pojęcia “lead generation” oraz „lead recycling”
  • Marketing Outbound – czyli nowoczesny marketing bezpośredni
  • Marketing Inbound – czyli strategia przyciąganiu klientów
  • Pojęcie “lead nurturing”
  • Systemy reklamowe skuteczne w B2B
  • Mierzenie skuteczności działań w różnych kanałach (KPI)

O prowadzącym:

Jarosław Tabor – Lead Generation Manager

Od ponad 7 lat aktywnie prowadzę kampanie AdWords – głównie w sektorze B2B. Miałem przyjemność pracować zarówno po stronie agencji, domów mediowych jak również jako kierownik marketingu w notowanej na New Connect firmie z sektora ICT. Od 2018 roku w Focus Telecom Polska.

LinkedIn
Telefon

Oto opinie i oceny po webinariach:

Menu