Strategia zwiększania sprzedaży pożyczek gotówkowych

(warsztat praktyczny)

1 marzec 2019 godz. 10:00

Co na webinarium:

Branża pożyczkowa, chcemy tego czy nie, bazuje na szybkości obsługi. W dobie Internetu Klient może w przeciągu kilku minut dostać pożyczkę za sprawą kilku kliknięć. Dlatego kluczem do sukcesu okazuje się szybka reakcja na zapytanie Klienta. Ponadto bardzo ważne jest także prowadzenie skutecznych kampanii wychodzących do potencjalnych Klientów. Jak jednak można osiągnąć szybsze reakcje na zapytania i poprawić komunikację?

Na webinarze przedstawimy:

  • Szybka obsługa, monitorowanie konsultantów i sprawne rozliczanie afiliantów.
  • Jak zadbać o szybsze odpowiedzi na zapytania Klientów?
  • Co daje monitorowanie pracy konsultantów?
  • Jak sprawna organizacja zapytań może wpłynąć na zwiększenie sprzedaży pożyczek?
  • Jak poprawić telesprzedaż pożyczek?
  • Jak zarządzać wieloma kanałami komunikacji z Klientami?
  • Czy lepsza obsługa może wpłynąć na zwiększenie zysków?

O prowadzącym:

Łukasz Piętka – Key Account Manager

Ekspert w dziedzinie analizy infrastruktury teleinformatycznej oraz budowy systemów telekomunikacji w przedsiębiorstwach. Od 10 lat związany z Focus Telecom Polska.

LinkedIn
Telefon

Oto opinie i oceny po webinariach:

Menu